Werkwijze
1. U kunt met al uw juridische vragen bij ons terecht
2. U kunt een afspraak maken per e-mail
U kunt per e-mail een afspraak maken om ons spreekuur te bezoeken.
(Als u wegens het coronavirus het spreekuur niet wilt of kunt bezoeken, voorzien wij u graag per e-mail van juridisch advies.)
3. Wij luisteren naar uw verhaal
Twee van onze medewerkers staan u te woord en bespreken de zaak met u. Ook kunnen onze medewerkers met u de relevante documenten doornemen en deze verduidelijken. Daarom vragen we u de belangrijke stukken (zoals contracten, e-mails en brieven) mee te nemen naar het spreekuur.
Soms kunnen we uw vraag direct op het spreekuur beantwoorden. In andere gevallen is er meer uitzoekwerk nodig. Onze medewerkers zullen dan een advies voor u schrijven en u het advies korte tijd later toesturen. In dit advies zal bijvoorbeeld staan welke rechten en plichten u heeft en welke vervolgstappen u kunt ondernemen.
5. Wij kunnen brieven voor u schrijven en u doorverwijzen
Daarnaast kunnen wij voor u bemiddelen. Dit doen wij bijvoorbeeld via het opstellen van brieven. Ook kunnen we schriftelijk of telefonisch contact voeren met de instantie of persoon waarmee u moeilijkheden ervaart. Indien wij u zelf niet verder kunnen helpen, kunnen wij u tevens naar de voor u meest geschikte instantie doorverwijzen, zoals een mediator, advocaat of notaris.